Tuesday, May 27, 2008

And now, the end is near...

Lang bleef het spannend. Even leek het erop dat Daniella in Juni naar huis zou gaan, en ik nog een paar maanden langer in Schotland zou werken om het project, waar ik aan werk, af te maken. Maar omdat er te veel, te lang onzeker bleef hebben we de knoop doorgehakt...

Op 12 mei heb mijn ontslagbrief ingediend bij “RJ Mcleod (contractors) Limited”. Maandag 16 juni is mijn laatste dag en op donderdag 19 juni vliegen wij weer terug naar Nederland. De vlucht is al geboekt en 19 juni om 17:50 uur staan wij weer op Nederlandse bodem.

Ik heb nog een paar vrije dagen over die ik vanaf vanaf woensdag 11 juni opneem. Dan hebben we nog een paar dagen de tijd om (met een auto van de zaak,das altijd makkelijk) de “Highlands” in het noorden van Schotland te verkennen.

3 comments:

Anonymous said...

Ja het wordt tijd dat jullie weer eens op Nederlandse bodem verblijven( voor het geval jullie niet meer weten hoe het hier allemaal werkt).Geniet nog maar even straks is het weer gedaan met de rust.

Anonymous said...

Ik ben blij dat jullie snel weer thuis komen! Geniet nog even van je vrije dagen, want je hebt volgens mij erg hard gewerkt de afgelopen tijd.

liefs,
Tamara

Ronald Mol said...

Goede beslissing! Halve besluiten zijn geen besluiten, dus goed gedaan jochie :-)